Despre noi

Achiziții publice

În contextul respectării prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziție publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice și contractelor de concesiune de servicii aprobată cu modificări și completari prin Legea nr.337/2006 și având în vedere strategia universității de eficientizare a costurilor privind achizițiile publice a fost creat, în cadrul Direcției generale administrative a UAD, Biroul de achiziții.

Prin acest birou se achiziționează lucrări de investiții, mentenanță, produse, utilaje, echipamente în conformitate cu planurile de achiziții întocmite. Principiile aplicate în activitatea de achiziționare a lucrărilor, serviciilor, produselor pentru asigurarea desfășurării activității UAD sunt:

a) nediscriminarea prin asigurarea concurenței reale pentru orice operator economic asigurând astfel deschiderea și dezvoltarea pieței concurențiale și obținere de valoare pentru banii cheltuiți;
b) tratamentul egal pentru toți operatorii economici astfel încât aceștia să beneficieze de șanse egale de a deveni contractanți obținând instituirea unui cadru bazat pe incredere, corectitudine, impartialitate;
c) eliminarea elementelor de natură subiectivă care ar putea influența deciziile în procesul de achiziție publică;
d) recunoaștere reciprocă prin acceptarea produselor, serviciilor, lucrărilor oferite în mod licit pe piața Uniunii Europene, asigurând astfel deschiderea și dezvoltarea pieței achizițiilor publice;
e) transparență prin aducerea la cunoștința publicului a tuturor informațiilor referitoare la aplicarea procedurii;
f) proporționalitate prin asigurarea corelației între necesitatea autorității contractante, obiectul contractului de achiziție publică, cerințele solicitate a fi indeplinite;
g) eficiența utilizării fondurilor publice prin aplicarea procedurilor de atribuire competiționale și utilizarea de criterii care să reflecte avantajele de natură economică în vederea obținerii raportului optim între calitate-preț.

Contact:

Șef Birou Achiziţii - Gabriela VĂLEAN
Tel: / Fax: +40-264-598.668
E-mail: gabriela.valean@uad.ro

Administrator patrimoniu - Nicoleta SOLOMONEAN
Tel: / Fax: +40-264-598.668
E-mail: nicoleta.solomonean@uad.ro

Documente de referință

Ordonanței de Urgență a Guvernului nr.34/2006
Legea nr. 337/2006

Anunțuri

Caiet de sarcini achiziţie servicii de telefonie fixă

Caiet de sarcini proiectare lucrări de reabilitare str. Aurel Vlaicu 17-19 | Certificat de urbanism | Planşă CU

Caiet de sarcini proiectare lucrări de reabilitare termică | Expertiză tehnică ap 2 | Expertiză tehnică ap 1 şi 3 | Certificat de urbanismPlanşă CU

Caiet de sarcini telefonie mobilă

Caiet de sarcini revizii şi verificări periodice ale echipamentelor sub incidenţa ISCIR

Caiet de sarcini RVSTI

Caiet de sarcini Reparaţii accidentale

Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de servicii având ca obiect "Servicii de securitate şi sănătate în muncă "şi "Servicii de prevenire şi stingere a incendiilor" - invitatie si caiet de sarcini

Achiziţie produse papetărie.

Achiziţie materiale de curăţenie.

Achiziţie materiale de curăţenie.

Achiziţie materiale de curăţenie.

Achiziţie toner imprimante.

Achiziţie materiale curăţenie, departamentul conservare-restaurare.

Achiziţie produse papetărie.

Achizitie materiale curatenie pictura

Procedura achiziţie de imobil - 2016

Referat servicii, produse, lucrări 2017