Studenți

Cui mă adresez dacă am o problemă?

UAD-ul este o comunitate puternică, iar când vine vorba de nelămuriri, întrebări sau probleme, încercam să găsim rapid o soluţie, sprijinindu-ne între noi. Primul pas care te va ajuta în rezolvarea unei probleme legate de universitate este identificarea naturii acesteia. 

Este o problemă de informare? 

În majoritatea cazurilor când vrei să găseşti o informaţie, site-ul UAD este cel mai bun prieten al tău. Fie că vrei să ştii când au loc examenele, dacă iei bursă, cât sunt taxele, notele tale, regulamente, cum poţi beneficia de mobilităţile Erasmus+ sau evenimente relevante, intră cu încredere pe www.uad.ro. Dacă te rătăceşti în timpul căutărilor, încearcă butonul search din partea dreaptă sus pentru a ajunge direct la ceea ce te interesează. 

Deşi este cea mai eficientă, poate ţi se pare prea convențională varianta de a te informa de pe site. Încearcă social media! Facebook (încă) este reţeaua de referinţă, iar noi suntem activi şi aici - conectează-te la profilul universităţii: Universitatea de Artă şi Design din Cluj-Napoca / UAD şi urmăreşte-ne regulat, vom posta şi anunţurile care vizează toţi studenţii universităţii, alături de oportunități în domeniul profesional.
În distribuirea informaţiei pe grupuri avem încredere că Asociaţia Studenţilor UAD: Asuad Cluj-Napoca îşi face bine datoria în preluarea anunţurilor şi în a da răspunsuri la întrebări. 

Nu avem încă niciun rezultat? Atunci sunt mari şanse să găsim răspunsul la doamnele secretare, via telefon, e-mail sau o vizită la Secretariatul UAD în timpul programului (12.00 - 15.00).
Ceea ce nu vom găsi la Secretariat sunt informaţiile care au legătură cu căminele, clădirile UAD sau administrarea acestora - în acest caz, contactează Biroul Tehnic-Administrativ sau pe dl. Director General Administrativ via telefon, e-mail sau fizic la adresă P-ta Unirii 31, etajul 1. 

Răspunsurile la întrebări despre latura academică, disciplinele de atelier / teorie, seminarii, cursuri, teme, orare sau număr de prezențe le vei afla de la cadrele didactice în cauză. 

Când problema este individuală sau necesită o acţiune 
 ... avem mai multe cazuri şi persoane care ne pot ajuta. 

> Problemele legate de

 - lămuriri situaţie şcolară (exmatriculări, credite, contestaţii, scutiri) au următorul traseu >> (pentru note, contestaţii, absenţe >> cadrul didactic de disciplină) >> Secretariat UAD >> Decanul facultăţii 

 - adeverinţe, diplome, pierderi acte (carnet student, legitimaţie) >> Secretariat UAD 

 - burse, dosar cazuri sociale >> Secretariat UAD >> Biroul Tehnic-Administrativ (dacă este vorba de cazuri sociale în vederea cazării în cămin) 

 - aspecte financiare, amânări taxe >> Secretariat UAD >> Consiliul de administraţie 

 - mobilităţi Erasmus+ >> Biroul Erasmus+ 

 - Galeria Casa Matei (organizare eveniment), accesare spaţii din cadrul UAD, recomandări >> Compartimentul Relaţii Publice, Internaţionale, Proiecte Culturale şi Comunitare 

Suport în informare sau susţinere în rezolvarea problemelor puteţi primi de la Asociaţia Studenţilor UAD (ASUAD), aceasta asumându-şi reprezentarea drepturilor şi intereselor studenţilor UAD în faţa structurilor care iau decizii. 
 

Traseul problemelor 
(vezi secţiunea "Cum funcţionează universitatea" pentru a înţelege rolul structurilor enumerate) 

De cele mai multe ori, nelămuririle sunt rezolvate printr-o căutare pe site-ul universităţii, un telefon la secretariat, e-mail, întrebare adresată cadrelor didactice de disciplină, reprezentanţilor studenţilor sau ASUAD. 

Situaţiile mai complexe presupun depunerea unor cereri / acte / justificări la secretariat, iar problema se poate rezolva la nivel de Decanat sau Consiliu de administraţie.
Dacă problemă este mult mai complicată sau presupune intervenţie financiară din partea universităţii, se poate ajunge până la o decizie de Senat universitar / Consiliu de facultate. În structurile de decizie, există reprezentanţi ai studenţilor care sunt consultaţi în probleme ce ţin de sferă studenţească sau cazuri particulare, inclusiv cereri depuse la secretariat.
În Consiliul de administraţie, interesele îţi sunt reprezentate de către studentul reprezentant ales / preşedinte ASUAD, iar în Senatul universitar şi Consiliul facultăţii eşti sprijinit de studenţii reprezentanţi, câte unul pentru fiecare program de studii la nivel de structură.