Admitere

Sesiune de admitere în curs

În vederea confirmării locului obținut în urma admiterii la doctorat, vă rugăm să achitați taxa de înmatriculare în valoare de 140 de lei. Plata se poate face la casieria UAD Cluj-Napoca (Bd. 21 Decembrie 1989 nr. 89, între orele 9-12) sau online in contul RO35TREZ21620F330500XXXX.

Anunt confirmare loc

Rezultat final admitere doctorat

Raspuns contestatii

Rezultatele concursului de admitere la studii universitare de doctorat - sesiunea septembrie 2021
Contestațiile se depun până la ora 12.00 (17.09.2021) pe adresa admitere@uad.ro.

Tabel cuprinzând candidații care se pot prezenta la proba interviu

Rezultat contestații proba eliminatorie

Rezultat proba eliminatorie
Contestațiile se depun până la ora 12.00 (15.09.2021) pe adresa admitere@uad.ro.

Tabel cuprinzând candidaţii înscriși la concursul de admitere

Cifra de școlarizare

 
 
Calendarul admiterii la doctorat - 2021:

I. Examenul pentru obținerea certificatului de competență lingvistică /recunoasterea certificatelor de competenta lingvistica eliberate de terți:
- engleză: 02 septembrie 2021, ora 10:00, online
- franceză: 02 septembrie 2021, ora 12:00, online

II. Depunerea dosarelor electronice de înscriere: 03-08 septembrie 2021

III. Colocviul de admitere:
- 14 septembrie 2021 – evaluarea dosarului partea a doua – probă eliminatorie – prima probă a concursului de admitere (concurs de dosare), proba nu necesită prezența candidaților;
- 15 septembrie 2021 – afișarea rezultatelor probei eliminatorii până la ora 10:00; depunerea și rezolvarea contestațiilor, contestațiile se depun până la ora 12:00, rezolvarea contestațiilor se va realiza până cel târziu la ora 15:00;
- 16 septembrie 2021 – prezentarea online a proiectului de cercetare – a doua probă a concursului de admitere;
- 17 septembrie 2021 – afișarea rezultatelor până la ora 10:00, depunerea contestațiilor până la ora 12:00, rezolvarea contestațiilor până cel târziu la ora 15:00;
- 20-22 septembrie 2021 – confirmarea locurilor, depunerea dosarelor și completarea contractelor.